bmwcd2_w2

BMW E36/5 – o geriau žinomas kaip kompaktas. Šis būtent gaunasi kaip ir 328, kurie iš BMW gamyklos niekad nešriedėjo. Nes galingiausia kompakto versija buvo 323. Taigi trumpai tariant buvo paimtas 316 paparastas kompaktukas ir sudėta viskas kas geriausia ėjo E36 serijoje, tai 2.8 variklis ir visi kiti žaislai.  Šis 328 compact 🙂 gimė šakiuose pas E36 guru Vyckąm, po kiek laiko parsikraustė pas Domą į sostinę ir po to pas mane. Visi puoselėjo stengėsi ir kažkas gavosi.

Kas gavosi ?  Na manau matote patys, o šiaip tai labai smagus žaisliukas. Smagus, bet neatleidžiantis klaidų, nes tiek galios šiam kėbului važinėti eisme (ne drifte ar pan) tai santykinai yra riba. Pastoviai reikėjo kovoti su prasisukančiais galiniais ratais (gan trumpas LSD reduktorius su įvarža gale), o keistas svorio balansas ir standartinis ratų pasukamumas priekyje, tik nenoriai padėdavo gaudyti skersuojant linksmuose posūkiuose. BET – pojūčiai vairuojant šį automobilį, buvo garantuoti.

 

Mod list’as su trumpu aprašymų.

Variklis:
1. Iš m42b16 pakeista į m52b28
2. Sudėta visa orginali išmetimo sistema nuo m52b28 su visais katalizatoriais ir t.t.
3. “Supersprint” ismetimo antgaliukai.
4. idetas naujas sankabos komplektas ir kumpliaratis
5. užmautas isiusrbimo kolektorius nuo 2.5

Variklio modifikacijs ir 2.5 kolektroius leido prisukt 205AG dyno testo metu. Verta paminėti, kad standartiškai 2.8 turi 192AG, tad kaip ir juntamas prieaugis, bet arkliai pagal kreivę nusikėlė toliau sumažėjo tork’o. Tad važiuojant ale sport tempu tai kaip ir vertas grieko modas, bet jei važiuojat daugiau mieste, tai važiavimo pojūtis su 2.8 kolektorium geresnis.

Važiuoklė:
1. Technix Coiloveriai
2. Priekį pakeisti suportai, nes ankščiau buvę stabdžiai buvo neaušinami;
3. Priekį stovi nauji orginalūs aušinami stabdžių diskai;
4. Pakeistos galinės deficitinės diskinės šakės iš ankščiau buvusių būgnų;
5. Sudėti į galą nauji ATE stabdžių diskai, ATE kaladėlės, tuo pačiu ir naujos rankinio stabdžio kaladėlės;
6. Powerflex galiniai sailentblokai;
7. Tuo pačiu pakeisti pusašiai į stambesnius, su stambiom granatom;
8. Pakeistas priekinis stabilizatorius nuo 6cyl;
9. Storas kardanas nuo m52b28;
10. Uždėtas priekinis viršutinis “strut bar’as”;

Išorė:
1. Pakeistas priekinis stock buferis į M-tech;
2. Pakeistas galinis stock buferis į M-tech;
3. Pakeisti stock moldingai į BMW Motorsport international;
6. Pakeisti priekiniai žibintai iš nelęšinių į Bosch lęšinius;
7. Įdėti halogenai ;
8. Sudėti visur balti posūkiai;
10. Į trumpas įdėti xenon’ai 6000K
11. Sudėti CCFL žiedai
12. Uždėti M lygūs plastmasinei slenkščiai;
13. Uzdėtas bagažinės spoileris
14. Skersiniai “Thule”

Vidus:
1. Pakeistas vairas iš M-tech2 į M-tech su airbag (370mm);
2. Pakeistas salonas iš raudono veliūro į rekarinio tipo pusiau odinį,šildomą;
3. Sudėti orginalūs juodi medžiaginiai kilimėliai;
4. Įdėtas odinis compact’o porankis;
5. Pakeista šviesi lubų apdaila į juodą;
6. Sudėta orginali 10 kolonėlių sistema, tik nejungta per orginalų stiprintuvą;
7. Pakeistas prietaisų skydelis į orginalų 323ti compact’o su juodais org. žiedais;
8. Pakeista užvedimo spyna su gamykliniu imobilaizeriu;
9. Padaryta reaguliuojama vairo padėtis;
10. Pajungtas ir įdėtas BC valdomas posūkių rankenėle;
11. Pakeista skylėta “palangė” į sveiką,gražią;
12. Įdėtas savaime temstantis galinio vaizdo veidrodėlis

Ratai:
1. BBS CK 008 R18 su 225/40 padangomis

Pilnai poliruotas orginaliai modelis, įdomus vairantas, nes jis BBS gamykloje poliruojamas specialios “smėliasrovės” iš rutuliukų metodu.

 

Kiek žinia šis kompaktas, matė labai daug 🙂 po mano pardavimo dar išlaikė panašią išvaizdą, bet ganėtinai neilgai nes buvo vėl parduotas ir iškeliavo į auto sportą. Kur tik nevažiavo ir sprinte ir ralyje ir paskutiniu laiku ralyje (2016 metų sezone). Taip sakant turbūt turiningiausią karjerą apturėjęs kompatkas 🙂

 

 

 

Komentarai

komentarų