s14-d2-coilovers

Drop‘inimo FAQ

Ka reiškia spiruoklių spalvos ?

Ogi visiškai nieko, tai tik duoda „žinovams“ preteksta buriti iš kavos tirščių. Yra nusistovejusios normos kad raudonos spiruoklės daugiausiai žemina ir su jomis kiečiausiai važiuoti, o tarkim žalios minkštos ir nedaug žemina. Tačiau tai yra visiškas nusišnekėjimas, o jai jau taip atsitinkai tai tik atsitiktinumas, o ne taisykle. Kaip pvz. Lenkų gamintojas Weitec, visas savo spiruokles spalvina žalia spalva, nepriklausomai nuo jų savybių.

Kaip sužinoti info apie spyruokles, kiek jos žemina?

Šia info galima sužinoti iš kodo pateikiamo ant spiruoklės. Greičiausiai pradžioje bus pateiktas dalies numeris (part number). Reikėtų surasti gamintojo teikiama info panaudonat būtent tą kodą. Beja, dažniausiai paskutiniai apvalus skaiciukai kaip pvz /40 reiškia, kad jos žemins 4 centimetrus, nuo standartinio auto aukščio pateikiamo auto gamintojo.

Ar automobilio pakaba sužeminus greičiau genda ?

Pats paprasčiausias atsakymas, viskas genda nuo eksplotavimo įpatumų. Bet ištiesų važiuoklė patiria didesnius momentinius įtempius, todėl galima teigti, kad ir greičiau dėvisi. Paprasta fizika taip sakant, ir jos apgauti nepavyks.

O kas jei nupjausiu savo standartines spyruokles?

Blogai bus. Bet išradingi piliečiai taip daro ir manau darys. Ir netik dėl to kad tai pigiausias ir elementariausias žeminimo būdas, bet ir iš smalsumo. (arba savimotyvacijos ryžtis įsigyt rimtesnį setup‘a). O „pripjovimo“ pasekmės labai juntamos amortizatorių tarnavimo laiko sumažėjimu, savaime suprantama pažemės, bet valdomumo savybės tikrai nepagerės, galimas šalutinis poveikis “bouncinimas” tai kai per duobę perdaug pakyla ir poto perdaug nusileidžia, o tada vėl mesteli į viršų, nes prarandamas standumas spyruoklės ir pasikeičia amortizatoriaus veikimo vieta siektiek.. (ir laaabai retai būna, kad lužta.. išoka iš savo vietos ir pan.)

 

Kas bus jei ir taip žeminančias spyruokles dar pripjausiu?

Bus dar žemiau 🙂 o išties kaikurios žeminančios spyruoklės turi “parazitines” apvijas, kuris pridedi tik aukštį o ne darbo savybes. Tad jei taip yra ir jūs turite spyruoklę leidžiančią taip daryti, tai drąsiai galite pjauti ir taip reguliuoti aukštį. Tik nepamirškit, kad ko nupjovėt jau ir nebepridėsit, tai matuokit atsakingai

(pvz žeminančios spyruoklės su tankiomis “parazitinėmis” apvijomis)
Kokiu būdu, geriausiai drop‘inti auto ?

Kiekvienam savaip, bet geriausias dalykas yra coil‘ai. Jei klaustumėte kodėl, tai paprasčiausias atsakymas nes galima pačiam reguliuotis pagal poreikius.
Bet verta paminėti, kad gerai suderinti trumpinti amortizatoriai ir konkrečiai pritaikytos spyruoklės gali būti ne ka blogesnis, o kartais pagal važiavimo savybes net ir geresnis/patvaresnis variantas.
(kaip pvz amortizatoriai „kupsto“ pagal tavo norus)

Kas yra coilai?

O bet tačiau, tai yra reguliuojamo aukscio, kartais dar ir kietumo bei dar visokiu “mandru” funkciju atliekantys amotizatoriai. (galetu dar ir kava virt)

Coiloverių foto bendrai įsivaizdavimui.

Kas yra geriau: coilai, amortizatoriai su pripjautom spyruoklėm ar su “mandrom” raudonom ar kitom spyruoklėm?

Čia jau pagal piniginę, internetas rodo, kad brangiausi yra coil‘ai, tikriausiai pagal jų atliekamų funkcijų įvairovę, dar kartais jie būna patvaresni. (aišku kaip vartosi, po pagalvem laikant išvis negenda).
Ir geriausias dalykas tu coil‘u yra patogumas – pasikelei sau ant donkrato, susukai spyruoklytes ir jau gali sau mandras varyt sulint asfalta i aikstute (servisai dar ir suvedimą patartų pasidaryti)
Na o likę tokia prastėjančia tvarka: amortikai su raudonom ir kt. spyruoklėm ir pjautos spyruoklės.

Oras ?

Taip jo vis daugėja. Trumpai tariant pneumatikos principu dirbanti sistema, kai spyruokles pakeičia specialios oro pagalvės į kurias kompresorius pripumpuoja reikiamą kiekį oro ir taip jūs galite reguliuoti važiavimo aukštį, savybes ar jei noro yra tiesiog visiškai numesti ant žemės.

Štai puikus pvz kaip orinė važiuoklės sistema gali padaryti “stebuklus”. Tiesa tai brangiausias drop’inimo būdas, bet ir suteikiantis daugiausiai privalumų. Kalbant apie važiavimo kokybę, tai komforto atžvilgių oras nepakeičiamas ir laimi, išvaizdos – taip pat galite įgyvendinti visus savo norus. Sportui? – Na jam oro gal ir nereiktų, bet kokybiškos orinės pakabos sistemos kaip “Ail lift” “Accu air” ar pan, užtikrins puikų pasirodymą ir iš performance pusės.

Jei turite klausimų ar pastebėjote klaidų ar tiesiog norite išreikšti savo nuomonę, o gal tiesiog neradote atsakymo į jums ramybės neduodantį klausimą, tai butinai parašykite pastebėjimus čia komentaruose.

 

Bonus vienas geras orinis dropas

Komentarai

komentarų